Nasıl Yapıyoruz?

Nasıl Yapıyoruz?2019-02-11T20:27:40+00:00

Sizi nasıl destekleyeceğimizi ve markanıza nasıl değer katacağımızı bilerek,

“UÇTAN UCA OFİS HİZMETLERİ” ile organizasyonumuzu tamamlıyoruz.

01 | Analiz

Ofisinizin teknik ve analitik tüm güncel durum analizleri çıkarıp, gerekli ofis çözümlerini sunuyoruz. Bu sırada ofisiniz için gerekli ortam testlerini yaptırıp ideal konfor alanına ulaştırıyoruz.
Aynı zamanda;
Ofis Kullanımı Analizi (Occupation Analysis), şirketinizin fiziksel olarak gerçek kullanımını sizlere sunan bir analizdir.
Bu analiz sırasında şirketinizin büyüme planları ve hedefleri göz önünde bulundurularak gerekli analizlerin yapılması sağlanır.

02 | Planlama & Tasarım

Mimari tasarım sürecinde, insan ihtiyaçlarını ve çevre duyarlılığını esas alan, bütüncül ve etkili tasarımları hedefleyerek estetik, fonksiyonel, ekonomik ve teknik unsurları göz önünde bulundurarak projeleriniz üretilmektedir.
Mimari planlamadan önce kapsamlı analizler ile firmanın asıl ihtiyacına olan faydayı ortaya çıkararak birlikte hedefe ulaşılması sağlanmaktadır.

03 | İletişim

İletişim Kanallarını, Ofis İçi İletişim ve Ofis Dışı İletişim olarak 2 parça olarak ele alıyoruz.
Ofis İçi İletişimde; Çalışan Memnuniyet Anketi ile başlayarak tüm süreçlere çalışanlarını dahil edecek şekilde ilerliyoruz. Çünkü biliyoruz ki çalışanlar sürecin tüm aşamalarından haberdar olmaları, aidiyet duygularını güçlendirir !
Ofis Dışı İletişimde ise;  Sizler yerine tedarikçileriniz veya müşterilerinize belirli zaman aralıklarında bilgilendirmeler yaparak iletişimimizi koparmıyoruz.

04 | Yapım ve Planlı Taşınma

Taşınılacak veya yenilecenek alan belirlendikten sonra;
> Gerekli planların çıkarılması
> Operasyon öncesinde ve bütün süreçte birlikte çalışılacak ekipler ile toplantıların organize edilmesinden sonra operasyonumuzu başlatıyoruz. Sizleri artık ya yeni ofisinize taşıyor yada mevcut ofisinizin yepyeni yüzü ile tanıştırıyoruz.
Operasyon sürecinde istenilmesi durumunda ek güvenlik önlemleri,sigorta, asset management gibi ek hizmetlerimiz de verilmektedir.

05 | Proje Teslimi

Taşınma / renovasyon sonrasında gerekli kontrol listelerinin üzerinden geçerek proje teslimini gerçekleştiririz.
İlk iş gününüz de çalışanlarınız içinde küçük hediyeler ile ofisinizi artık sizlerin kullanımlarına bırakırız.
Taşınma/ renovasyonun hemen ardındaki 1 hafta sizleri ofisinizde bol bol ziyaret ederek memnuniyetlerinizi ve varsa ek taleplerinizi alırız.